Levering i Danmark - ønskes levering til andre lande, giv os et kald.
Leveringstiden er 2-4 dage.
Leveringsbetingelserne er AB vores lager ekskl. specialemballager.
Vi benytter transportfirmaerne GLS og Danske Fragtmænd og sørger altid for at benytte billigste mulighed. Skulle fragten kunne gøres billigere, end det på ordren nævnte beløb, sørger vi for at nedjustere fragtbeløbet.
Vores betalingsbetingelser er kontant betaling som kan ske via VisaDankort, Mastercard, MobilePay eller bankoverførsel.
Betaler du med kort, trækker vi først beløbet når varen afsendes og du modtager dokumenter for din ordre.
Ejendomsretten til de solgte effekter forbliver hos boxel.dk indtil fuld betaling har fundet sted.
Alle priser er ekskl. moms, levering og emballagetillæg (specialvarer, glas m.v.).
BEMÆRK: Priserne kan ændres uden varsel, og vi tager forbehold for trykfejl, menneskelige fejl, afgiftsændringer, leveringstid og leverancesvigt.
Faktura sendes på e-mail.
Boxel.dk yder 12 måneders produktgaranti.
Produktgarantien dækker ikke hvis fejlen henføres til slitage, forkert brug, mangelfuld vedligeholdelse.
Læs mere her:https://www.supersellers.dk/produktgaranti
Du kontakter vores salgsteam og aftale en returnering. Tlf. +45 75 71 15 99
Du får et returnummer som skal noters på pakken eller en label.
For at gennemføre en hurtig ekspedition skal du være opmærksom på:
1. Varen skal være er i ubeskadiget stand.
2. Varen skal være i original og ubeskadiget emballage.
3. Varen skal mærkes med returnr. oplyst af SuperSellerS og gerne kopi af relevant faktura.
4. Varen skal returneres til adressen: SuperSellerS - Vidtskue Vej 12, 7100 Vejle.
SuperSellerS forbeholder sig ret til 15% af fakturaprisen i håndteringsgebyr, dog minimum Dkk. 150,- for håndtering af returvarer, der overholder ovenstående regler.
Er returvarer beskadiget eller returneres der i uoriginal- overskrevet eller beskadiget emballage beror en evt. kreditering på de omkostninger vi har til kontrol, afskrivning på varen, nyemballering mv.
VIGTIGT:
• En vare med en værdi under 350,- DKK tages ikke retur.
• Supersellers afhenter ikke returpakker på posthus eller pakkeboks.
• Specielt fremstillede varer eller varer der er taget hjem på bestilling tages ikke retur.
Ved reklamationer kontaktes SuperSellerS og der aftales, hvordan vi bedst kan afhjælpe reklamationen.
Køber er forpligtet til at undersøge varen straks ved modtagelsen. Reklamationer angående fejl og mangler skal ske skriftligt til sælger inden 3 dage fra levering. Undlader køber at reklamere indenfor denne frist, kan køber ikke senere påberåbe sig evt. mangler. Sælger forpligter sig til snarest muligt at reparere, ombytte eller på anden måde udbedre eventuelle fejl og mangler.
Skulle vi mod forventning ikke kunne afhjælpe din reklamation, efter vi har været i dialog, kan en klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@boxel.dk
www.boxel.dk SuperSellerS ApS
Vidtskue Vej 12
DK-7100 Vejle
Tlf. +45 75 71 15 99
CVR nr. 19944107
Kontonr. 4597 - 11541933
IBAN: DK6430000011541933
SWIFT: DABADKKK
MobilePay: 474720
https://www.supersellers.dk/lang-salgsbetingelser